Suunnistusliitto hakee urheilulukiovalmentajia Helsinkiin ja Tampereelle

Mäkelänrinteen urheilulukio (Helsinki), Sammon keskuslukio (Tampere) ja Suunnistusliitto hakevat kahta suunnistusvalmentajaa hoitamaan mainittujen urheilulukioiden suunnistusvalmennusta elokuun puolivälistä 2009 alkaen.

Oto-valmentaja on sivutoiminen tuntiopettaja, jonka tehtävänä on valmentaa urheilulukion suunnistusvalmennusryhmää. Palkkaus on OVTES:n mukainen ja tuntiperusteinen (5–6 tuntia/viikko) ja työnantaja on Helsingin/Tampereen kaupunki. Tehtävän hoitaminen edellyttää asumista pääkaupunkiseudulla/Tampereen seudulla.

Tehtävään valittavalta valmentajalta edellytetään vähintään tason 3 valmentajatutkintoa (SVT tai vastaava) ja vähintään 2 vuoden työkokemusta joko nuorten tai aikuisten huippu-urheiluvalmennuksesta. Poikkeustapauksessa voidaan hyväksyä valmentajan ammatillisen koulutuksen puuttuminen, jos valmentajalla on todettu laaja-alainen kokemus urheilijoiden kokonaisvaltaisesta valmentamisesta. Tehtävän luonne edellyttää kykyä tehdä saumatonta yhteistyötä seura- ja aluevalmennuksen, urheilijoiden henkilökohtaisten valmentajien, vanhempien, opettajien ja muiden tukihenkilöiden kanssa.

Hakemukset molempien tehtävien osalta on toimitettava 30.6.2009 mennessä sähköpostitse Suunnistusliiton valmennuspäällikkö Petteri Kähärille.

Tarkempia tietoja tehtäviin liittyen antavat:
– Mäkelänrinteen urheilulukio, Simo Tarvonen, simo.tarvonen@edu.hel.fi, p. 050 583 6513
– Sammon urheilulukio, Heikki Kosonen, heikki.kosonen@tampere.fi, p. 040 801 6960
– Suunnistusliiton valmennuspäällikkö Petteri Kähäri, p. 050 564 2493