Uusia etuja lisenssisuunnistajille

Uutena etuna Karttakeskuksen, Hertzin ja Suomen Retkeilymajajärjestön rinnalle on tälle vuodelle voimaan tullut alennus kolmeen S-ryhmän ravintolaan. NuoriSuunta – ja CompassCard-kortin esittämällä lisenssin lunastanut saa 10% alennuksen Fransmanni-, Rosso- ja Amarillo -ravintoloiden á la carte -listan normaalihintaisista annoksista. Alennus lasketaan laskun loppusummasta ruokien ja juomien osalta (ei alkoholijuomien). Lisenssikortista on mainittava ja lisenssikortti esitettävä tilauksen yhteydessä. Yhdellä kortilla alennuksen saa pöytäseurueelle max 6 hlöä.

Lisenssikortilla alennusta ryhmille myös ABC Liikennemyymälöistä

ABC Liikennemyymälöissä lisenssin lunastaneet saavat -10% alennuksen ryhmäruokailuista. Etu edellyttää vähintään 10 hengen ryhmää. Ryhmävarauksen tekemistä suositellaan ennakkoon (väh. 1h ennen saapumista) .

Huom! Suunnistaja-lehden 4-numerossa ABC-etu on virheellisesti rinnastettu muiden ravintoloihin etuihin – se koskee siis kuitenkin vain 10 hengen tai sitä suurempia ryhmiä.

Ensimmäinen erä lisenssikortteja on parhaillaan tuotannossa ja se lähetetään lisenssin lunastaneille viikosta 18 alkaen.