Leimaus -leiri ensi kesänä Vuokatissa

Kesän 2012 Leimaus-leiri järjestetään 5.-8. kesäkuuta Vuokatin urheiluopistolla Sotkamossa. Leiri on järjestetty Vuokatissa kerran aiemminkin, vuonna 2006. Tuolloin leirille osallistui 1040 leiriläistä. Ensi kesänä leirille odotetaan 1400 – 1500 leiriläistä.  Leirin yläikärajaa on nostettu ja leirille voivat osallistua myös 18 -vuotiaat.

Leimaus-leirin nettisivusto on avattu. Sivuilta löytyy kaikki leiriä koskevat perustiedot ja juttuja järjestelyiden edetessä. Ilmoittautumislomake avautuu nettisivuille syksyn aikana, mutta majoitusvarauksia voi jo tehdä.

Leimaus-leiri on Suomen Suunnistusliiton lajitapahtuma 8-18-vuotiaille. Leiriä on järjestetty vuodesta 1995 lähtien kahden vuoden välein ja vuodesta 2010 lähtien vuosittain. Leirillä on tarjolla monipuolisia ja eritasoisia suunnistusharjoituksia, oheisohjelmia sekä mahdollisuus pelailuun ja kisailuun kavereiden kanssa. Leiri huipentuu päätöspäivän leirikisaan, johon kaikki leiriläiset osallistuvat.