OCAD-jatkokurssi Helsingissä

Kutsu
Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu OCAD-peruskurssin suorittaneille ja tämän lisäksi itsenäisesti ohjelmaan perehtyneille henkilöille, jotka haluavat syventää taitojaan. OCAD-peruskurssin suorittaminen ei ole välttämättömyys, mutta OCADin peruskäyttö on hallittava.

Kurssipaikka:

Pirkkolan uimahallin kerhohuone, Pirkkolan liikuntapuisto, 00630 Helsinki

Ajankohta:

su 10.2.2013 klo 9.00 – 17.00

Kurssin sisältö:

-Nopea kertaus ohjelman perustoiminnoista ja työkaluista
-Ohjelman valikkotoiminnot
-Ohjelman asetukset
-Käytännön harjoituksia sekä kartan piirrosta että radan suunnittelusta.

(välissä lounas tai omat eväät)

Kurssille tarvittavat välineet:

Oma kannettava tietokone, jossa OCAD ja hyvä käteen sopiva hiiri sekä muistiinpanovälineet. Kurssin opetus perustuu OCAD 10 ja 11-versioihin, mutta kurssilla voi myös käyttää ohjelman aiempia versioita 8 ja 9.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen viimeistään 5.2.2013 sähköpostitse Tenho Eteläiselle:  tenho.etelainen@pp1.inet.fi. Kurssille mahtuu 30 osallistujaa, kurssin järjestämiseksi kuitenkin vähintään 10 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, etusija Suunnistava Uusimaan jäsenseurojen osanottajilla. Ilmoittautuneille lähetetään tarvittaessa lisäinformaatiota sähköpostitse ennen kurssia.

Kurssimaksu:

Kurssi on ilmainen SU:n seurojen osanottajille, muilta 20 € / osallistuja, sisältää materiaalin. Kurssimaksu maksetaan paikanpäällä. Lounas ja kahvit omakustannushintaan

Kouluttajat:

SSL:n karttakouluttajat Eero-Antti Lonka ja Matti Toivonen.

Lisätietoja:

Tenho Eteläinen, tenho.etelainen@pp1.inet.fi, 050 4580123