Ratamestariseminaari Vaasassa 23.-24.11.2013

Kutsu RATAMESTARISEMINAARIIN

Aika
23.–24.11.2013

Hotel Vallonia, Keskustie 3, 65610 MUSTASAARI (Vaasa).

Osanottajat
Seminaari on tarkoitettu lähiaikojen arvokilpailujen ratamestareille, I lk uusijoille ja II lk ratamestareille, jotka pyrkivät korottamaan luokkaa.

Ohjelma koostuu luennoista, alustuksista, keskusteluista ja ryhmätöistä.
Seminaari alkaa la 23.11. klo 10 ja päättyy su 24.11. noin klo 15. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin.

Kurssimateriaali
Koulutusmaksuun sisältyvänä jaetaan paikan päällä erilaista aineistoa.
Paikan päällä voi ostaa Rastinmääritteet 2004 (3 €) sekä Ratamestarikirjan 2006 (12 €). Lajisäännöt jaetaan kurssihintaan kuuluvana osallistujille.

Majoitus
Osanottajat hoitavat tarvittavan majoituksen varaamisen ym. itse. Hotel Vallonia tarjoaa majoitusta hintaan 77 €/1hh, 92 €/2hh (Hotel Vallonia, Puh. 06 328 8200, info(at)vallonia.fi

Maksut
Osanottomaksu 93 €. Paikalla hankittu aineisto laskutetaan jälkikäteen. Hinta sisältää koulutuksen, lounaan sekä päiväkahvit lauantaina ja sunnuntaina.
Jos esim. seura maksaa osanottosi, varmista laskutusosoite.

Ilmoittautuminen

Seminaariin otetaan enintään 30 osanottajaa. Vapaamuotoinen ilmoittautuminen yhteystiedoilla viimeistään tiistaina 5.11.2013 kilpailupäällikkö Petteri Palmille. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisista ruoka-aineallergioista. Ilmoittautumisessa tulee kertoa viimeaikaisista ratamestaritehtävistä. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä mitä materiaalia haluat ostaa paikan päällä (Rastinmääritteet, Ratamestarikirja).

Mikäli peruu tekemänsä ilmoittautumisen 15.11.2013 jälkeen, on SSL:llä oikeus periä peruutuksesta 40 euroa.

Tervetuloa!
Petteri Palmi