Suunnistaja-lehti nyt myös tablettina

suunnistaja_tabletti_kansi

Uudistunut Suunnistaja-lehti ilmestyy myös tablettiversiona. Suunnistaja-lehti on luettavissa  Android- ja Apple-laitteilla.

Lehden lukusovellukset

Suunnistaja – GooglePlay (Android)
Suunnistaja – Itunes (Apple / iPad)

Suunnistaja-lehti ilmestyy sovelluskauppaan irtonumeroina, ja sen lukeminen vaatii sovelluksen lataamisen laitteelle. Suunnistaja-lehden Android-sovellus on ladattavissa ilmaiseksi GooglePlayssa ja Itunes -palvelussa. Irtonumeron verollinen hinta Suomessa on 3,99€. Applen laitteissa on mahdollisuus tilata lehti myös vuositilauksena hintaan 24,99€.

Sovelluksesta löytyy myös ilmainen mallipala lehdestä. Näytenumero sisältää pienen osan numeron 1/2015 sisällöstä.

suunnistaja_ikoni_appsiin

Tablettiversion sisältö on pääosin sama kuin paperilehdessä, mutta tablettiversio  sisältää monia lisäominaisuuksia ja -toimintoja: animaatioita, videoita, kuvasarjoja jne. Mukavia lukuhetkiä!

Tablettilehdestä voi lähettää palautetta Suunnistaja-lehden toimitukseen osoitteella suunnistaja-lehti (a) suunnistusliitto.fi.