Kannusta seurasi nuoret ohjaajat leirille

Talven uutuus on Nuorten ohjaajien leiri Kisakallion urheiluopistolla pe – su 22.–24.1. Tänne kannattaa nuorten ohjaajien tulla oppimaan uutta ja tutustumaan muihin nuoriin ohjaajiin. Ilmoittautuminen 7.1. mennessä.

Leirille voi osallistua omasta aloitteesta tai seuran kannustamana. Toivomme seurojen nuorisovastaavien kannustavan nuoria ohjaajia tehtävässään. Nyt on hyvä hetki kannustaa nuoria Nuorten ohjaajien leirille.

Nuorten ohjaajien leiri on suunnattu 15 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille nuorille ohjaajille ja sen järjestää Suunnistusliiton Nuorten tiimi. Nuorten tiimi haluaa painottaa, että leirille ovat tervetulleita aivan kaikki ohjaajana toimineet ja ohjaamisesta kiinnostuneet nuoret. Ohjaajakokemusta ei tarvita.

Leirillä voit jakaa kokemuksiasi ohjaajana, saat uusia ideoita ja pääset itsekin kokeilemaan erilaisia harjoitteita. Suunnistuksen superviikonloppuna Kisakalliossa järjestetään myös Nuori Suunta ohjaajatapaaminen, Suunnistusvalmennusseminaari ja maajoukkueiden leirit.

Lisätiedot ja ilmoittautumislomake.

Tapahtuman sivu facebookissa.