Rastikaronkan ohjelma

Suunnistuskauden päätöstapahtumaa vietetään marraskuun 25.-27. päivinä Tampereella, Cumulus Koskikatu.

Viime vuonna uudistuneen ohjelman mukaisesti Rastikaronkka-viikonloppu on suunnistuspainotteinen. Osallistujille on tarjolla mahdollisuus omaan liikkumiseen ja oman suunnistustaidon kehittämiseen.

Rastikaronkka-viikonloppu tarjoaa monipuolisen setin suunnistusta perjantaista sunnuntai-aamupäivään asti. Perjantai-illan yösprinttiharjoituksen lisäksi omaa suunnistustekniikkaansa voi hioa sunnuntaiaamun multitekniikkatreenissä ja testata käytännössä myös lauantain sprinttikisassa. Harjoitukset ja kilpailun järjestää Tampereen Pyrintö.  Apua oman taidon kehittämiseen on luvassa myös arvostetuilta taitovalmentajilta Antti Harjulta ja Kalle Rantalalta.

Lauantai-ilta huipentuu Rastikaronkan iltagaalaan, jossa palkitaan kauden aikana ansioituneita urheilijoita ja seuratoimijoita.

– Rastikaronkka on tarkoitettu kaikille suunnistajille – viikonloppuna Tampereen keskustassa on monipuolisia ja laadukkaita harjoituksia. Viikonloppuna kohtaavat maajoukkueemme huiput ja muut suunnistajat, toteaa Suunnistusliiton toimitusjohtaja Mika Ilomäki muistuttaa.

keskusta-amuri-tammela-kaleva-ristinarkku_pala2

Rastikaronkan ohjelman hinta on 130 € viikonlopusta aikuisille – alle 18-vuotiaiden hinta on 85 €. Hinta sisältää koko viikonlopun ohjelman (harjoitukset, luennot, iltagaalan illallisineen sekä sprinttikisan). Kysy edullista majoitusta suoraan Cumulus Koskikatu (my.reservation (a) restel.fi tai p. 020 055 055, Rastikaronkka-hinnat ).

Alustava ohjelma

Pe 25.11.
18.30-20, lähdöt yösprinttiin, harjoitus hotellin edestä

La 26.11.
9.30-11     Luento
Antti Harju –  Oivalluksia taidon harjoitteluun
Katja Mjösund – Suunnistajan terveys

12-15 Rastikaronkka – Sprinttikisa

16-17.00 Luento
Kalle Rantala – suorituksen analysointi ja suunnistustekniikan hiominen

19.30 GAALAILTA
Vuoden palkitsemiset
Illallinen
Ohjelmaa

Su 27.11.
9-11 multitekniikka-sprinttitreeni

Kaikki suunnistukset ovat Cumulus Koskikadun lähettyvillä.

Rastikaronkan ilmoittautumisen peruutusehdot

4.11. jälkeen, mutta 11.11. mennessä peruutuksista laskutetaan 10 % kokonaishinnasta.
11.11. jälkeen, mutta 18.11. mennessä peruutuksista laskutetaan 50 % kokonaishinnasta.
18.11. jälkeen tulleista peruutuksista laskutetaan 100 % kokonaishinnasta.

Mika Ilomäki, mika.ilomaki@suunnistusliitto.fi, 045 7731 0310