Seuratoimintakyselyn palkinnot arvottu, vastaamaan ehtii vielä!

Seuratoimintakyselyyn 12.1. mennessä vastanneiden seurojen kesken tehty arvonta on suoritettu. Yhden hengen osallistumisen Kisakallion urheiluopistolla 27.-29.1.2017 järjestettävään valmennusseminaariin tai ohjaajatapaamiseen voitti Karjaan Ura ja Orinteerausta ja Oijustusta -kirjat matkaavat Haapaveden Urheilijoille, Tikkakosken Suunnistajille sekä Rasti-Jusseille. Onnea voittajille ja kiitos kaikille seuroille, jotka ovat jo kyselyyn vastanneet!

Seuratoimintakyselyyn ehtii edelleen vastata. Keräämme vastauksia tammikuun loppuun asti. Toivomme, että myös ne seurat, jotka eivät vielä ole vastanneet, vastaisivat kyselyyn.

Vastaa seuratoimintakyselyyn 2016.

Svara verksamhetsuppgifter 2016.

Suomen Suunnistusliitto ja alueet keräävät seuratoimintakyselyllä tietoja seurojen toiminnasta vuonna 2016. Tiedot ovat tärkeitä toiminnan mittareita ja kertovat suunnistustoiminnan laajuudesta Suomessa. Tiedot ovat myös tärkeä perustelu haettaessa liikuntajärjestöille myönnettäviä valtionavustuksia Opetus- ja kulttuuriministeriöltä.