Harrastesuunnistuksen uutiskirje

Kesän kuntorastikauden järjestelyt ovat kiivaasti käynnissä. Harrastesuunnistuksen uutiskirjeeseen on koottu lukuisia neuvoja seuroille onnistuneiden järjestelyiden ja tehokkaan markkinoinnin toteuttamiseksi.

Uutiskirjeen aiheita:

• Kuntosuunnistustapahtumien hyvät järjestelyt. tiedot Kuntorastikalenteriin ja tapahtumien markkinointi,
  • Kurssimateriaalia Jukola-kouluille. ilmoita seurasi suunnistuskurssi
  • Kiintorastit näkyviin seurojen ja Suunnistusliiton sivuille
  • Aluekierrosillat maaliskuussa, aiheena mm. Suunnistajan palvelu,
  • Vuoden 2016 kuntosuunnistustilastot
  • World Orienteering Day 24.5. – tapahtumia esim. kouluille ja uusille harrastajille
  • Unelmien liikuntapäivä 10.5.
  • Luonnon päivät satavuotiaan Suomen kunniaksi 4.2., 20.5., 17.6. ja 26.8.
  • MOBO-radan tilaaminen, Mapperi-karttapalvelu, Kuntosuunnistajan vakuutus,
  • Harrasteliikunnan työkalupakki,
  • KKI-hankehaku,
  • Suunnistus on esillä GoExpo2017 messuilla ja muissa viestimissä kevään aikana. Onhan oman seurasi tiedot ajan tasalla, jotta markkinointi tavoittaa?

Tilaa suunnistusliiton uutiskirjeitä.

Harrastesuunnistajalle

Etsitkö kuntosuunnistustapahtumia? Kuntorastikalenterista löytyy iso osa järjestettävistä tapahtumista. Kaikki seurat eivät ole vieneet tapahtumiaan kuntorastikalenteriin. Paikkakunnan seurat löytyvät Irma-palvelusta: Suunnistusseurat.

Ohjeita aloittelevalle suunnistajalle: Tule rasteille.