Ehdota nimeä Suunnistajan palvelulle

Suunnistusliitto kehittää Suunnistajan palvelu -työnimellä kokonaisuutta, jonne viedään Suomessa järjestettävät kuntorastitapahtumat. Palvelu kokoaa näkyvästi kuntorastitapahtumat ja tulokset yhteen paikkaan. Palvelun kautta on myös mahdollista ilmoittautua kuntorastitapahtumiin.

Palvelun kehitystyö on Suunnistusliiton kädenojennus kaikille seuroille, ratkoen seurojen teknisiä ongelmia mm. kuntorastitapahtumien markkinointiin, ilmoittautumiseen, maksamiseen ja tilastointiin liittyen.

Kuntorastikävijöiden on mahdollista käyttää palvelua sekä tietokoneen selaimella että matkapuhelimella.

Palvelu nostaa kuntorastien profiilia koko maassa näkyvyyden, löydettävyyden ja ilmoittautumisen näkökulmasta.

Lisätietoa Suunnistajan palvelusta. Sivulla on mm. kerrottu seurojen hyödyistä ja eduista.

Nyt etsimme palvelulle helppoa ja houkuttelevaa nimeä!

Tavoittelemme nimeä, jota on helppo käyttää ja joka kertoo lajistamme ja palvelun sisällöstä – etenkin kuntorastikävijöille. Lähetä ehdotuksesi 21.9. mennessä tällä lomakkeella.

Voit ehdotuksesi lisäksi lähettää terveisiä palvelun kehitystyöhön.

Nimikilpailun palkinnot

Voittanut nimiehdotus palkitaan 100 euron lahjakortilla Trimtexin verkkokauppaan.

Arvontapalkinnot kaikkien nimiehdotuksen ja yhteystietonsa jättäneiden kesken:
– 100 euron lahjakortti Trimtexin verkkokauppaan
– 2 kpl Orienteerausta ja oijustusta kirjaa.

Mallikuva Suunnistajan palvelusta mobiilina. Kuva: Vincit Oy

Tallenna