Seurat voivat nyt viedä kuntorastit Rastilippu-palveluun

Rastilippu-palvelun tapahtumahallinta on nyt avattu seuroille. Kaikkien seurojen toivotaan vievän kuntorastien tiedot Rastilippuun, jotta suunnistajat löytävät mahdollisimman monen seuran kuntorastit palvelusta.

Rastilippua markkinoidaan Suunnistusliiton toimesta monin eri tavoin kevään aikana. 1.–11.3. toteutetaan laaja kampanja kuntoilijoiden suuntaan. Kaikki palveluun viedyt tapahtumat hyötyvät markkinoinnista.

Seuran ohjeissa on kerrottu toimenpiteet, miten seura pystyy viemään tapahtumat palveluun, ja miten seura voi palvelussa ottaa käyttöön ilmoittautumisen, maksamisen ja online tulokset.

Suunnistajan ohjeet Rastilipun käyttöön.

Rastilippu-palvelu

Rastilippu on Suomen Suunnistusliiton kehittämä palvelu kaikille suunnistajille. Rastilippu-palvelusta löytyvät kuntorastitapahtumat ne tapahtumat, jotka seurat ovat sinne vieneet.

Rastilipun kautta voi ilmoittautua kuntorasteille sekä maksaa osallistumisen niissä tapahtumissa, joissa on merkintä . Palvelua käyttävien tapahtumien tulokset ovat nähtävillä palvelussa. Palveluun kirjautunut osallistuja voi tarkastella tuloshistoriaansa tapahtumista, joihin hän on ilmoittautunut palvelun kautta.

Rastilipun tavoitteet
  • Tarjota kuntorastikävijöille nykyaikainen väline etsiä tapahtumia, ilmoittautua, maksaa osallistuminen ja nähdä tietoja osallistumisistaan.
  • Tarjota seuroille kuntorastitapahtumiin soveltuva tekninen järjestelmä. Seurat saavat järjestelmän käyttöönsä veloituksetta.
  • Lisätä suunnistustapahtumien löydettävyyttä ja suosiota, jolloin yhä useampi suunnistaa.