Ilmoittaudu SVT-koulutukseen (taso3) 3.6. mennessä

Suunnistusvalmentajatutkinto (SVT) on suunnattu Suunta Huipulle -kurssin (taso 2) suorittaneille tai vastaavat tiedot hallitseville nuorten/huippujen valmentajille. Koulutukseen osallistuvilta edellytetään lisäksi aktiivista toimimista valmennus-/ohjaustehtävissä.

Suunnistusvalmentajatutkinto (SVT) alkaa heinäkuussa kansainvälisellä lähijaksolla Latviassa MM-näyttökilpailuiden yhteydessä 4.-8.7 tai erikseen sovitusti muun kotimaassa tai ulkomailla järjestettävän maajoukkueen leiri- tai kilpailutapahtuman yhteydessä. Kurssi sisältää kv-lähijakson lisäksi 3 lähijaksoa Kisakallion urheiluopistolla. Ilmoittautumiset 3.6. mennessä sähköisellä kaavakkeella.

Koulutuksen laajuus on 6 opintoviikkoa (240 tuntia), josta lähiopetusta 110 tuntia ja etäopiskelua 130 tuntia. Lähijaksojen lisäksi kurssi sisältää käytännön valmennustehtäviä valmentajan omassa toimintaympäristössä sekä oppimistehtävien raportointia. SVT:n tutkintotodistuksen saaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista. Pääkouluttajana toimii päävalmentaja Petteri Kähäri.

SVT:n osaamistavoitteet (pdf)

Ilmoittautuminen tästä 3.6. mennessä

SVT 2018-2019:

• 1. lähijakso: kansainvälinen jakso, 4.-8.7. MM-näyttökilpailuiden yhteydessä Latviassa
  • 2. lähijakso: loka-marraskuu 2018
  • 3. lähijakso: tammi-helmikuu 2019
  • 4. lähijakso: huhti-toukokuu 2019

Kolmen viimeisen jakson aikataulutus sovitaan kurssille ilmoittautuneiden kesken.

Kotimaan lähijaksojen hinta 600-800 € sisältäen:

• majoituksen täysihoidolla (2-3 hh)
  • koulutuskulut, mm. asiantuntijaluennoitsijoiden kulut

Kansainvälisen jakson kulut 100 % omakustanteisena (lennot, majoitukset, ruokailut ym.)

Suunnistusseuran huipputreenit -paketin hinta kurssilaisille on 50 € (vapaaehtoinen).

Tiedustelut:
Petteri Kähäri, petteri.kahari (a) suunnistusliitto.fi, puh. 050 5642493