Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia hakee suunnistusvalmentajaa Helsinkiin

Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia (Urhea) ja Mäkelänrinteen urheilulukio hakevat suunnistusvalmentajaa hoitamaan urheilulukion ja urheiluakatemian suunnistusvalmennusta Helsinkiin elokuun puolivälistä alkaen.

Valmentaja on sivutoiminen tuntiopettaja, jonka tehtävänä on valmentaa urheilulukion ja urheiluakatemian suunnistusvalmennusryhmää. Palkkaus on OVTES:n mukainen ja tuntiperusteinen. Elo-syyskuussa työaika on 8 tuntia/viikko ja loka-marraskuulta alkaen työaikaa on mahdollista kasvattaa vähintään puolipäiväiseksi. Työnantaja on Helsingin kaupunki. Tehtävän hoitaminen edellyttää asumista pääkaupunkiseudulla.

Tehtävään valittavalta valmentajalta edellytetään vähintään tason 3 valmentajatutkintoa (SVT tai vastaava) ja vähintään 2 vuoden työkokemusta joko nuorten tai aikuisten huippu-urheiluvalmennuksesta. Poikkeustapauksessa voidaan hyväksyä valmentajan ammatillisen koulutuksen puuttuminen, jos valmentajalla on todettu laaja-alainen kokemus urheilijoiden kokonaisvaltaisesta valmentamisesta. Tehtävän luonne edellyttää kykyä tehdä saumatonta yhteistyötä seuravalmennuksen, urheilijoiden henkilökohtaisten valmentajien, vanhempien, opettajien ja muiden tukihenkilöiden kanssa.

Hakemukset on toimitettava 11.8.2019 mennessä sähköpostitse Suunnistusliiton huippu-urheilupäällikölle Katri Lindeqvistille.

Tarkempia tietoja tehtäviin liittyen antavat ma 5.8. alkaen:
Nuorten olympiavalmentaja, Antti Örn, antti.orn(a)suunnistusliitto.fi, p. 044 5155505
Mäkelänrinteen urheilulukio, Simo Tarvonen, simo.tarvonen(a)marsky.fi, p. 050 5836513
Suunnistusliiton huippu-urheilupäällikkö Katri Lindeqvist, katri.lindeqvist(a)suunnistusliitto.fi, p. 0443236657