Sinustako TA?

TA eli tekninen asiantuntija on Suunnistusliiton TA-ryhmään kuuluva henkilö, joka toimii muun muassa arvokilpailujen kuten SM-kilpailujen kilpailunvalvojana.

Etsimme uusia henkilöitä TA-ryhmäämme.

Jos sinulla on kokemusta ratamestarin ja/tai kilpailunvalvojan tehtävistä, olet täsmällinen, vastuuntuntoinen, sinulla on hyvät ihmissuhdetaidot ja olet mielellään jo 1. luokan ratamestari, niin saatat olla etsimämme henkilö.

Jos olet kiinnostunut TA-tehtävistä tai tunnet jonkun muun, joka olisi, niin otathan yhteyttä tapahtumapäällikkö Petteri Palmiin, petteri.palmi(at)suunnistusliitto.fi. Jos olet itse hakemassa TA:ksi, niin kerro viestissä taustasi ja kuvaile vapaamuotoisesti sopivuuttasi TA:ksi. Ehdottaessasi toista henkilöä TA:ksi, kerro perustiedot esitettävästä henkilöstä ja perusteita esitykselle. Yhteydenotot pyydetään tekemään 15.9.2019 mennessä, mutta toki myöhemminkin saa olla yhteydessä.

TA-ryhmässä on tällä hetkellä noin 30 henkilöä, joten pääsisit mukaan asiantuntevien ja mukavien valvojien joukkoon. TA:ita kaivataan kaikkiin lajeihimme, mutta erityisesti hiihto- ja pyöräsuunnistukseen.