Suunnistusliitto ja i2 yhteistyöhön

Suomen Suunnistusliito ja Markkinointiosakeyhtiö i2 ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

Yhteistyön ensimmäinen vaihe pitää sisällään kaksi pääteemaa. Uudistaa Suunnistusliiton kumppanituotteita vastaamaan entistä paremmin nykypäivän urheilumarkkinoinnin tarpeisiin sekä toteuttaa yhteistyössä suunnitelmallista kumppanihankintaa. Yhteistyöhön on tarkoitus liittää ensimmäisen vaiheen jälkeen myös muita mahdollisia yhteistyön muotoja.

– Suunnistuksen imago raikkaana ja ympäristöystävällisenä urheiluna on tällä hetkellä erinomainen. Markkinointiosakeyhtiö i2:n kanssa tehtävän yhteistyön tavoite on, että yhteistyökumppanuuksiemme merkittävyys, ja samalla myös niiden tuloksellisuus tulevaisuudessa kasvaisi. Erityisesti toivomme löytävämme kumppaneita, joiden kanssa jaamme yhteisen kestävän kehityksen arvopohjan, kertoo Suunnistusliiton toimitusjohtaja Mika Ilomäki.

– Lähtökohdat yhteistyölle ovat todellakin hedelmälliset, sillä suunnistuksessa kiteytyy tähän aikaan liittyvä yhdessä luonnossa liikkuminen, luonnon kunnioittaminen ja ympäristöarvot. On mielenkiintoista lähteä tutkimaan yhtäläisyyksiä potentiaalisten eri kumppanien ja suunnistuksen arvojen välillä ja rakentamaan niiden pohjalle merkityksellisiä ja kestäviä kumppanuuksia, kommentoi Markkinointiosakeyhtiö i2:n toimitusjohtaja Ari Rauhala.

Uusi yhteistyömalli tarjoaa niin nykyisille sekä potentiaalisille tulevaisuuden kumppaneille entistä tehokkaamman mahdollisuuden kumppanuuden hyödyntämiseen Suunnistusliiton kanssa.

Lisätietoja:
Suomen Suunnistusliitto