Nimitysuutisia Suunnistusliitosta

Suunnistusliiton uudeksi tapahtumapäälliköksi on nimetty Timo Saarinen. Saarinen on toiminut vuoden 2018 alusta lähtien Suunnistusliiton nuorisopäällikkönä, ja hän siirtyy uusiin tehtäviin joustavasti lokakuun aikana ja virallisesti marraskuun alusta.

Timo Saarinen

Samassa yhteydessä Suunnistusliiton nuorisopäälliköksi on nimetty Katri Lindeqvist. Lindeqvist on toiminut aikaisemmin Suunnistusliiton koulutuksen sekä seuratoiminnan kehittäjänä, ja myös hän siirtyy uusiin tehtäviin lokakuun aikana.

Katri Lindeqvist

– Timon ja Katrin nimitykset tapahtuma- ja nuorisopäälliköiksi ovat erinomaiset, ja molempien osalta toimenkuvat ovat valituille henkilöille hyvin luontevat. Timo ja Katri ovat jo pidempään tehneet yhteistyötä, ja uskon, että seurojen palvelemisen suuntaan tämä näkyy positiivisesti. Kun rekrytointi saatiin tehtyä liiton sisältä näin nopeasti, niin tiedonsiirto saadaan tehtyä henkilöiden ja toimenkuvien välillä joustavasti. Petteri Palmille haluan osoittaa isot kiitokset suunnistuksen eteen tehdystä pitkästä urasta ja toivottaa menestystä uusiin haasteisiin, kertoo Suunnistusliiton toimitusjohtaja Mika Ilomäki.