Nuorten Jukolan ja superviikonlopun järjestäjähaku vuosille 2026-2027

Nuorten superviikonlopun eli Nuorten Jukolan, valtakunnallisen Kompassi-tapahtuman sekä INOV-8-liigan finaalin  järjestäjähaku vuosille 2026 – 2027

Nuorten superviikonloppu koostuu kolmesta osasta: lauantaina järjestettävästä Nuorten Jukolasta sekä sunnuntaina järjestettävistä valtakunnallisesta Kompassi-tahtumasta ja INOV-8-liigan finaalista.

Nyt on haussa järjestäjät vuosille 2026-2027

Hakijan tulee sitoutua järjestämään kaikki viikonlopun tapahtumat: Nuorten Jukola, Kompassi-tapahtuma ja INOV-8-liigan finaali. Tapahtumat voi järjestää yksittäinen seura tai useampi seura yhteistyössä, jolloin tapahtumaviikonlopussa voi olla kaksi eri keskusta, joiden välinen maantieteellinen etäisyys on maksimissaan 50 km.

Ensimmäinen nuorten superviikonloppu järjestettiin 21.-22.8.2021 Valkeakoskella, ja vuonna 2022 kilpailtiin Kotkassa.

KILPAILUJEN HAKU

Hakemus lähetetään IRMAssa 31.3.2023 mennessä alueen kilpailuohjaajalle. Alue lähettää IRMAssa hakemuksen mahdollisine lisätietoineen liittoon 15.4.2023 mennessä.

Tarkempia tietoja kaikista kilpailuista antaa nuoriso- ja koulutuspäällikkö Katri Lindeqvist, p. 044 323 6657 tai tapahtumapäällikkö Timo Saarinen, p. 040 519 8699. Nuorten Jukolan osalta lisätietoja antaa myös kilpailun valvoja Mika Kantola, p. 040 738 1901.

LÄHIVUOSIEN KILPAILUJÄRJESTÄJÄT OVAT:

2023 Hyvinkään Rasti