Viestiliigan osakilpailujen järjestäjähaku kaudelle 2024

Viestiliigan osakilpailujen järjestäjähaku vuodelle 2024

Viestiliiga on Suomen Suunnistusliiton hallinnoima kilpailusarja, joka koostuu 6-8 osakilpailusta, jotka ovat SSL:n kilpailukalenterin yleisiä kansallisia kilpailuja.

Haussa on kiinnostuneita järjestäjiä kauden 2024 osakilpailuille. Lähtökohtaisesti Finn Spring-viesti ja SM-viesti ovat osa Viestiliigan kilpailuohjelmaa myös kaudella 2024.

Kilpailua haetaan vapaamuotoisella hakemuksella, joka toimitetaan SSL:n tapahtuma- ja seurapäällikkö Timo Saariselle sähköpostitse (timo.saarinen(a)suunnistusliitto.fi) 30.7.2023 mennessä.

Kilpailua ei haeta IRMAssa, mutta hakijaseuran on hyvä kontaktoida oman alueensa kilpailuohjaajaa tai vastuuhenkilöä kalenterin osalta.

Pohjakalenteri 2024 (PDF)

Hakemuksesta tulee ilmetä vähintään seuraavat asiat:

– Kilpailun suunniteltu ajankohta ja paikka
– Käytettävä alue/maasto (karttaliite) ja kilpailumuoto
– Kilpailukeskuksen alustava suunnitelma
– Alustava organisaatio

Lisäksi hakijan tulee huomioida TV-tuotannon vaatimukset sekä kustannusten että tarvittavan henkilöstön osalta. Järjestävä seura vastaa osaltaan lähetyksen kustannuksista ja huolehtii kilpailukeskuksen rakenteista TV-tuotannon tarpeita varten (sähkötarpeet, tilat ohjaamolle+selostukselle, mainosmateriaalien kiinnitykset jne.) sekä huolehtii henkilöstön mahdollisiin kuvaajatehtäviin sekä gps-seurannan tueksi.

Lisätiedot: Timo Saarinen p. 040 519 8699.