Pyöräsuunnistuksen kevätleiri ja näyttökisat Liettuassa

Pyöräsuunnistusmaajoukkueen kevätleiri järjestetään Liettuassa Vilnan lähialueella huhtikuun lopulla. Leiri on jo perinteeksi muodostuneen tavan mukaan Open Camp -tyyppinen eli osallistua myös maajoukkueryhmien ulkopuolelta. Maajoukkueen lennoilla lentävien osalta leiri-ilmoittautumiset sähköpostitse päävalmentajalle (mustikkamaatimo(a)gmail.com) 23.2. mennessä.

Liettuan suunnistusliitto vastaa leiriharjoituksista, ja omatoimimatkaajalle tarjolla on harjoituksia 22.-28.4. välisenä aikana.  Maajoukkueen leirin päivämäärät ovat 24.-28.4. Matkustus Vilnaan ja takaisin tapahtuu lentäen Helsingistä (meno 24.4. klo 19.25-21.10, AY1103 / paluu 28.4. klo 21.40-23.25, AY1104), ja lennoille on varattu alustavasti 36 paikkaa. Pyörät kuljetetaan maitse myöhemmin ilmoitettavan aikataulun mukaisesti.  Leiriohjelmaan sisältyy kolme harjoitusta sekä kaksi Liettuan mestaruuskilpailua (lauantaina 27.4. keskimatka ja sunnuntaina 28.4. yhteislähtö). Joukkue EM-kilpailuihin valitaan näyttökilpailujen perusteella.

Tiedustelut