Leimaus-leiri onnellisesti takana

Leimaus-leiri on onnellisesti takana. Upeat puitteet leirille tarjosi liikuntakeskus Pajulahti. Sää suosi leiriläisiä suunnistusharjoituksissa ja muissa ulkoaktiviteeteissa. Osallistujia Leimaus 2024:lla oli 1471 hlö 79 eri seurasta.

Leimauksen monipuolisista suunnistusharjoituksista vastasi Lahden Suunnistajat -37. Ratamestari Teemu Niskanen loihti ryhmänsä kanssa vaihtelevia harjoituksia eri tasoisille suunnistajille. Erilaiset suunnistustehtävät saivat laajalti kiitosta. Leiriläiset pääsivät suunnistamaan Pajulahden maastojen lisäksi Pajuhallissa, Lahden urheilukeskuksessa sekä keskustan puistikoissa.

Leirillä ahersi Pajulahden henkilökuntaa sekä lisäksi useita vapaaehtoisia erilaisissa tehtävissä koko leirin ajan. Suuri kiitos koko järjestelyorganisaatiolle onnistuneesta Leimaus-leiristä!

Palautetta leiristä voi antaa Leimauksen sivuilta leimausleiri.fi tai Sportity-sovelluksesta löytyvät linkin kautta.

Ensi vuonna Leimaus-leiri järjestetään Kuortaneen urheiluopistolla. Tällöin Leimaus-leiri täyttää 30 vuotta, joten luvassa on juhla-Leimaus!

Leiritunnelmia:
Leirisivut: