Koulutusta kartoitukseen ja OCAD-ohjelmiin

Suunnistusliitto tarjoaa suunnistusseuroille ja -alueille koulutusta karttojen valmistamiseen sekä ratamestarin tukiohjelmien käyttöön. Liiton karttaryhmä järjestää koulutustilaisuuksiin tarvittavat kouluttajat ja liitto vastaa kouluttajien kustannuksista. Seura tai alue toimii tilaisuuden järjestäjänä (kurssipaikka, ruokailut, tiedottaminen).

Koulutustilaisuuksien aiheet ja aikataulu suunnitellaan osallistujien toiveiden mukaisesti. Tyypillisiä koulutuspaketteja ovat esim. yhden arki-illan ratamestariohjelman peruskurssi tai yhden päivän OCAD-peruskurssi tai jatkokurssi. Myös useamman kurssipäivän tai viikonlopun kokonaisuuksia on mahdollista järjestää (yhdistettynä maastokartoitus ja OCAD-aiheet).

Karttakoulutusten tiedustelut ja varaukset liiton karttavastaavalta pasi.jokelainen (at) mapline.fi tai puh. 0400 608 184.