Sporttitettiin SSL:n toimistolle marraskuussa

Suunnistusliitto on mukana Sporttitetti-hankkeessa ja tarjoamme vielä yhdelle nuorelle mahdollisuuden suorittaa TET-jakso liiton toimistolla Helsingin Pitäjänmäessä marraskuussa. TET-jakso voi olla joko viikon tai kahden mittainen riippuen yläkoululaisen oman koulun suunnitelmasta. Liiton toimistolla suoritettavan Tettiläinen voidaan ottaa viikoille 44-47.

Liiton toimistolla nuori pääsee tutustumaan mm. kouluhankkeen kehittämiseen, seuratoimintaan, viestintään ja muihin toimiston työtehtäviin. TET-paikkaa haetaan lähettämällä oheinen hakulomake täytettynä nuorisopäällikkö Timo Saariselle sunnuntaihin 14.10. mennessä.  Kaikille hakeneille, myös ei-valituille, vastataan sähköpostitse tiistaina 16.10.

Sporttitetistä voit lukea tarkemmin osoitteesta www.sporttitetti.fi/.

Hakulomake: Sporttitettihakemus

Lisätietoja ja hakemukset: nuorisopäällikkö Timo Saarinen , timo.saarinen@suunnistusliitto.fi p. 040 5198699.