Liiton henkilökunta pääosin lomautettuna kesäkuun

Suunnistusliiton henkilökunta on kesäkuun pääosin lomautettuna, johtuen korona-pandemian aiheuttamista negatiivisista talousvaikutuksista. Henkilökunta työskentelee keskimäärin yhden päivän viikossa kesäkuun ajan. Heinäkuun henkilökunta on pääosin vuosilomalla.

Liiton karttavastaava hoitaa karttoihin liittyvää opastusta ja ohjeistusta normaalisti. Myös MOBO-ratojen tilauksia hoidetaan tavalliseen tapaan.

Seurojen on hyvä huomioida, että lomautuksista johtuen palvelutaso ja esimerkiksi yhteydenottoihin vastaaminen ei ole normaalilla tasolla. Toivotaan, että koronan aiheuttamat rajoitukset poistuvat vähitellen, suunnistuksen toiminta normalisoituu ja elokuun alusta henkilökunta voi jälleen työskennellä kokopäiväisesti.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Mika Ilomäki, p. 045-773 103 10