Suunnistuswebinaarissa mukana 240 osallistujaa

Perjantaina ja lauantaina järjestettävään Suunnistuswebinaariin on ilmoittautunut mukaan 240 osallistujaa. Ilmoittautuneille on lähetetty osallistumislinkit. Tervetuloa etäyhteyksin mukaan ympäri Suomen!

Webinaarin tallenne jaetaan myöhemmin Suunnistusliiton sivuilla.

Vielä ehdit osallistua mukaan
”Koko Suomi suunnistaa” somehaasteeseen!

Miten eripuolilla Suomea suunnistetaan lauantaina 5. joulukuuta?
Haasta itsesi tai seurasi mallintamaan suunnistusinnovaatio!

Se voi olla talvikauden erikoisuus tai vuodenajasta riippumaton toteutusmalli – jo aiemmin keksitty tai tätä päivää varten kehitelty erikoisuus (alueelliset Korona-rajoitukset huomioiden), josta muut voisivat ottaa mallia.

Jaa kuva tai lyhyt videopätkä loistavasta tai jäätävästä suunnistustuotteesta tai -toiminnasta. Parhaat ideat palkitaan Minna Kaupin kirjalla nimikirjoituksella varustettuna!

Postaa kuvana / videona Instagramiin 5.12. klo 16 mennessä käyttäen seuraavia kolmea tunnistetta ja olet mukana kisassa.
#kokosuomisuunnistaa #suunnistus @suunnistusliitto

Jos olet ilmoittautunut, mutta et ole saanut Teams-linkkiä sähköpostilla, ota yhteys katri.lindeqvist(at)suunnistusliitto.fi