”Hanki lisenssi” -kampanjan säännöt

JÄRJESTÄJÄ

Suomen Suunnistusliitto ry, Valimotie 10, 00380 Helsinki, Suomi
Y-tunnus: 0117007-9

KETKÄ VOIVAT OSALLISTUA KAMPANJAAN?

Kaikki suunnistuskilpailuihin oikeuttavan lisenssin lunastaneet aikavälillä 1.1.-31.5.2021.

MITEN KAMPANJAAN OSALLISTUTAAN?

Kampanja alkaa 1.1.2021 ja päättyy 31.5.2021. Kampanjan aikana jokainen suunnistuskilpailuihin oikeuttavan lisenssin lunastanut osallistuu kampanjaan ja sen arvontoihin koko kampanjan ajan.

Lisenssin lunastaminen tehdään osoitteessa: Suomisport. (Ohje lisenssin lunastamiseen)

PALKINNOT JA NIISTÄ ILMOITTAMINEN

Voittaja saa tiedon mahdollisesta voitosta Suunistusliiton somekanavilta: twitter, facebook, instagram, linkedin sekä liiton nettisivujen uutisosiosta (suunnistusliitto.fi), jokaista kampanjakuukautta seuraavan kuukauden ensimmäisenä päivänä.

2021 Tammikuu 2 x Otsalamppu / Monitoimivalaisin LUMONITE Vector, 500 lm
2021 Helmikuu   2 x Otsalamppu / Monitoimivalaisin LUMONITE Vector, 500 lm  2021 Maaliskuu 2 x Emit-kortti
2021 Huhtikuu   2 x Emit-kortti
2021 Toukokuu  2 x Suunnistaja-lehden vuosikerta

Palkinto toimitetaan postitse tai sähköpostitse voittajille viikon kuluessa kampanjakuukauden päättymisen jälkeen.

Suunnistusliitolla on oikeus julkaista voittajien etunimi, sukunimi ja paikkakunta Suunnistusliiton sivustoilla ja sosiaalisen median kanavissa.

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

Suunnistusliitto käsittelee osallistujien henkilötietoja palkintojen luovuttamiseksi. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löytyy Suunnistusliiton verkkosivuilla saatavilla olevasta tietosuojaselosteesta.

JÄRJESTÄJÄN VASTUU

Suunnistusliitto vastaa mahdollisista palkinnosta aiheutuvista veroseuraamuksista Suomen lainsäädännön mukaisesti.

Osallistuja vapauttaa Suunnistusliiton sekä kampanjan järjestämisessä mukana olleet mahdolliset muut yhteistyökumppanit vahingosta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kampanjaan. Suunnistusliiton vastuu osanottajia kohtaan ei ylitä näissä säännöissä mainittujen palkintojen arvoa tai määrää. Suunnistusliitto ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista ongelmista tai esteistä kampanjaan osallistumiseen tai palkinnon vastaanottamiseen.

MUUT EHDOT

Suunnistusliitto ilmoittaa kampanjasivuilla ja mahdollisuuksien kampanjan markkinointikanavissa, mikäli joudumme tekemään muutoksia kampanjaan, sen palkintoihin, ajankohtaan, saatavuuteen tai muihin seikkoihin, jotka vaikuttavat kampanjan toteutukseen. Suunnistusliitto pidättää itsellään oikeuden tehdä kampanjaan ja sääntöihin sellaisia muutoksia, jotka eivät vaikuta olennaisesti osallistujaan.