Suunnistusliitto hakee nuorten hiihtosuunnistusvalmentajaa

Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa

HIIHTOSUUNNISTUKSEN NUORTEN MAAJOUKKUEVALMENTAJAA

Hiihtosuunnistuksen nuorten maajoukkuevalmentajan sopimuksen päätyttyä Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa hiihtosuunnistuksen oto-valmentajaa vastaamaan nuorten maajoukkuevalmennuksesta kaudella 2013–2014.

Odotamme tehtävään valittavalta kestävyys-/lajivalmennuksen osaamista sekä hyvää yhteistyökykyä ja vuorovaikutustaitoja eri sidosryhmien kanssa. Tehtävässä vaaditaan hyvän kielitaidon lisäksi työn luonteen vaatimaa joustavuutta ajankäytössä. Liikunta-alan koulutuksen ja/tai ammatillisen valmentajatutkinnon (VAT, VEAT) katsomme vahvuudeksi.

Hiihtosuunnistuksen nuorten maajoukkuevalmentaja vastaa nuorten maajoukkueen arvokilpailumenestyksestä ja hänen keskeisimmät tehtävänsä ovat:
– nuorten maajoukkueen valmennus ja johtaminen
– nuorten maajoukkueen valmennus- ja huoltotiimin johtaminen
– valintojen valmistelu arvokilpailuihin ja valmennusryhmiin

Käytännön työssä keskeistä on tiivis yhteistyö seurojen, urheilijoiden, valmentajien, Suunnistusliiton toimihenkilöiden sekä median kanssa. Palkkaus perustuu tehtävän hoitamiseen käytettyihin työpäiviin.

Hakemukset 31.5.2013 mennessä sähköpostitse osoitteella antti(a)ekonoja.net.

Tiedusteluihin vastaavat valmennuspäällikkö Petteri Kähäri,petteri.kahari(a)suunnistusliitto.fi, p. 050 564 2493 sekä hiihtosuunnistuksen kehittämisryhmän ja huippusuunnistusryhmän jäsen Antti Ekonoja,antti(a)ekonoja.net, p. 040 765 6603.