Päävalmentajahaku

Suunnistusliitto hakee hiihtosuunnistuksen päävalmentajaa

Julkaistu 12.3.2024

Hiihtosuunnistuksen nykyisen päävalmentajan sopimuksen päättyessä 30.4.2024 Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa osa-aikaista (oto) hiihtosuunnistuksen päävalmentajaa 1.5.2024 alkaen kevääseen 2026 saakka.

Hiihtosuunnistuksen päävalmentaja vastaa aikuisten ja nuorten maajoukkueiden arvokilpailumenestyksestä ja hänen keskeisimmät tehtävänsä ovat:

• maajoukkueiden valmennus
  • maajoukkueiden valmennus- ja huoltotiimin johtaminen
  • valintojen valmistelu aikuisten ja nuorten arvokilpailuihin ja valmennusryhmiin
  • maajoukkueen leirien ja arvokisojen matkajärjestelyt

Käytännön työssä keskeistä on tiivis yhteistyö seurojen, urheilijoiden, valmentajien, Suunnistusliiton toimihenkilöiden ja työryhmien sekä median kanssa.

Odotamme tehtävään valittavalta vankkaa osaamista huippuhiihtosuunnistuksen ja kestävyysurheilun eri osa-alueilta sekä hyvää yhteistyökykyä ja vuorovaikutustaitoja eri sidosryhmien kanssa. Työ edellyttää järjestötoiminnan ja työn luonteen vaatimaa joustavuutta ajankäytössä sekä hyvää kielitaitoa. Liikuntatieteellisen yliopistotutkinnon ja/tai ammatillisen valmentajatutkinnon (VAT, VEAT) katsomme vahvuudeksi.

Hakemukset 1.4.2024 mennessä sähköpostitse: Mika Ilomäki (mika.ilomaki@suunnistusliitto.fi).

Tiedusteluihin vastaavat huippu-urheilupäällikkö Petteri Kähäri, p. 050 564 2493 ja toimitusjohtaja Mika Ilomäki, p. 045 7731 0310.