Suunnistusliitto hakee pyöräsuunnistusvalmentajaa

Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa

PYÖRÄSUUNNISTUKSEN MAAJOUKKUEVALMENTAJAA

Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa pyöräsuunnistuksen oto-valmentajaa vastaamaan maajoukkueen valmennuksesta ja kansainvälisestä kilpailutoiminnasta touko-kesäkuusta 2012 alkaen.

Odotamme tehtävään valittavalta hyvää kestävyys- ja lajivalmennuksen osaamista sekä yhteistyökykyä ja vuorovaikutustaitoja eri sidosryhmien kanssa. Tehtävässä vaaditaan hyvän kielitaidon lisäksi työn luonteen vaatimaa joustavuutta ajankäytössä. Liikunta-alan koulutuksen ja/tai ammatillisen valmentajatutkinnon (VAT, VEAT) katsomme vahvuudeksi.

Pyöräsuunnistuksen maajoukkuevalmentaja vastaa aikuisten ja nuorten maajoukkueen arvokilpailumenestyksestä ja hänen keskeisimmät tehtävänsä ovat:
– maajoukkueen valmennus ja matkajärjestelyt
– maajoukkueen ja sen valmennus- ja huoltotiimin johtaminen
– valintojen valmistelu arvokilpailuihin ja valmennusryhmiin

Käytännön työssä keskeistä on tiivis yhteistyö seurojen, urheilijoiden, valmentajien, Suunnistusliiton toimihenkilöiden sekä median kanssa. Palkkaus perustuu tehtävän hoitamiseen käytettyihin työpäiviin.

HUOM! Tehtävään voi sisältyä matkanjohtajana toimiminen Puolassa 30.4.-4.6. järjestettävän maailmancupin yhteydessä. Matka voidaan toisaalta hoitaa myös tilapäisjärjestelyin.

Hakemukset 31.5.2012 mennessä sähköpostitse osoitteellapetteri.kahari(a)suunnistusliitto.fi.

Tiedusteluihin vastaa valmennuspäällikkö Petteri Kähäri, p. 050 564 2493.