Suunnistusliitto hakee toimistopäällikköä

Suomen Suunnistusliitto ry:n tehtävänä on tukea suunnistusseurojen edellytyksiä tarjota laadukasta kilpailu-, nuoriso- ja kuntosuunnistustoimintaa. Lisäksi Suunnistusliitto valvoo suunnistajien etuja ja luo edellytyksiä suunnistuksen kasvulle sekä huolehtii lajin sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Suunnistusliitto kehittää suunnistusta ottaen huomioon suunnistajien, seurojen, alueiden ja sidosryhmien tarpeet sekä toimintaympäristön muutokset.

Suunnistusta harrastaa Suomessa säännöllisesti noin 50 000 aikuista ja 15 000 lasta ja nuorta. Suunnistusliittoon kuuluu 373 jäsenseuraa. Suunnistuksen lajeja ovat suunnistus, hiihto-, pyörä- ja tarkkuussuunnistus.

Suunnistusliitossa työskentelee vakituisesti 18 henkilöä. Suunnistusliiton vuosibudjetti on noin 2,5 miljoonaa euroa. Suunnistusliiton toimisto on SLU-talossa Helsingin Pasilassa. Lisätietoja Suunnistusliitosta: www.suunnistusliitto.fi.

Suomen Suunnistusliitto hakee palvelukseensa

toimistopäällikköä

Nykyisen toimistopäällikön siirtyessä muihin tehtäviin haemme kehittyvään joukkoomme toimistopäällikköä. Odotamme toimeen valittavilta huolellisuutta, organisointikykyä ja hyvää tietoteknistä osaamista. Työtehtävät vaativat kykyä vastuulliseen työskentelyyn ja myös rutiinien kanssa on pärjättävä. Kaupallisen koulutuksen, kokemuksen järjestötyöstä, ihmissuhdetaidot, kielitaidon (englanti, ruotsi) ja suunnistuksen lajituntemuksen katsomme vahvuuksiksi.

Toimistopäällikön keskeisimmät tehtävät:

– Taloushallinnon tehtävät sisältäen mm. raportoinnin, osto- ja matkalaskujen käsittelyn, laskutuksen sekä tilinpäätöksen yhteistyössä tilitoimiston kanssa,
– järjestötehtävät sisältäen mm. liittohallituksen ja –valtuuston sihteeritehtävät, Rastitreffien ja muiden tapahtumien järjestelyt ja yhteydenpidon seuroihin,
– lisenssi- ja rankitietokannan ylläpito ja kehittäminen yhdessä toimistosihteerin ja kilpailupäällikön kanssa,
– yleiset toimistotehtävät.

Hakemukset palkkatoivomuksineen sähköpostitse 1.8.2011 mennessä sähköpostiosoitteeseen: mika.kulmala@suunnistusliitto.fi. Sähköpostiviestin otsikkoon tunnus ”toimistopäällikkö”.

Tiedusteluihin vastaa toimitusjohtaja Mika Kulmala, 040 576 1001.