Suunnistus mukana opetusalan Educa-messuilla 23.-24.1.2015

Suunnistus on mukana yhdessä 20 muun liikuntajärjestön kanssa opetusalan valtakunnallisilla Educa-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 23.-24.1.2015. Messujen teemana on Tulevaisuus tehdään nyt! Liikuntajärjestöt ovat mukana päivittäisen liikunnan tulevaisuuden tekijöinä näyttävämmin kuin koskaan aiemmin. Tervetuloa osastolle 6g60 hakemaan ideoita miten jokaiseen koulupäivään saadaan tunti liikettä.

Tunti liikettä jokaiseen koulupäivään, miten?

Liikuntajärjestöjen osastolla on valtava kirjo ideoita ulottuen toiminnallista oppimisesta soveltavaan liikuntaan ja paralympiaan. Asiantuntijat tarjoavat runsaasti tietoa koulupäivän liikunnallistamisen mahdollisuuksista, liikuntajärjestöjen tarjoamista koulutuksista, lajitutustumisista, liikuntamateriaaleista jne. Jokaisen vierailijan uskotaan saavan osastolta mukaansa todellisia eväitä ´tuntiin liikettä jokaisena koulupäivänä´ sekä yhteistyöhön liikuntajärjestöjen kanssa.

Tule kokeilemaan!

Vierailijat pääsevät myös itse kokeilemaan. Liikunnalliset 30 minuutin demot alkavat molempina päivinä klo 10.30 ja jatkuvat päivien loppuun saakka. Suunnistuksen demot ovat perjantaina klo 13.15 ja lauantaina klo 12.45. Osastolla on mahdollisuus myös kokeilla mobiilisuunnistusta, MOBOa.

Ei Educaa ilman arvontaa

Osastolla voi osallistua arvontaan, jossa voi voittaa laadukkaita liikuntavälineitä ja pienempiä palkintoja.

Suunnistuksen lisäksi mukana ovat: ampumaurheilu, kaukalopallo, pesäpallo, purjehdus ja veneily, ringette, tennis, squash, sulkapallo, tanssiurheilu ja yleisurheilu. Antidoping, Innostun liikkumaan, Liikunnan aluejärjestöt, Olympia-Akatemia, Paralympia, Soveltava Liikunta, Suomen Latu, Terve Koululainen (UKK), Vammaisurheilu sekä Valo.

Ilmainen sisäänpääsy

Educan etusivulla voi rekisteröityä jo etukäteen kävijäksi. Rekisteröitymisen voi hoitaa myös ovilla tullessaan, mutta etukäteen asian hoitaminen nopeuttaa sisäänpääsyä. Muistathan ottaa netistä tulostamasi rintamerkin mukaan messuille!

Educa 2015 -messut